Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Στίχοι Τραγουδιών "Θανάσης Γκαϊφύλλιας - 1968"



Αυτό είναι το πρώτο δισκάκι 45 στροφών του Θανάση Γκαϊφύλλια. Κυκλοφόρησε από τη Lyra του Αλέξανδρου Πατσιφά το 1968. Εδώ ο τραγουδοποιός γράφει τα τέσσερα πρώτα του τραγούδια, επηρεασμένος από το Νέο Κύμα. Κιθάρα παίζει ο Νότης Μαυρουδής. 


Η απόκριση (Θανάσης Γκαϊφύλλιας)


Η απόκριση μέσα στη  νύχτα είναι κάτι που θα γενεί
αλλά μη βιαστείς να το γνωρίσεις όσο είσαι μικρό παιδί
ρώτα εμένα τι θα κερδίσεις στην αγάπη σαν μπλεχτείς
την καρδιά σου θα την χάσεις και μαζί μ’ αυτήν θα χαθείς. 
Τα παιχνίδια μου  ήταν ωραία κι ακουγόμασταν σ’ όλη τη γη
και ακούγονται με τη σειρά μας κάτι δύσκολο να φανταστείς
στις φωνές αυτές μην απαντήσεις γιατί κάποτε θα γελαστείς
ως γελάστηκα κι εγώ μια μέρα κάτι δύσκολο να το σκεφτείς.

YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=l7Zvp2elbYo&feature=related 




 

Μες στους δρόμους, τις πλατείες (Θανάσης Γκαϊφύλλιας)


Μες στους δρόμους, τις πλατείες, δίχως ήλιου φαντασίες
τι γυρεύω και τι θέλω που πάω και δεν ξέρω ρωτούσα συνεχώς
με τ’ αγάλματα μιλούσα, ιστορίες που πετούσαν τραγουδούσαν συνεχώς
Μες στους δρόμους, τις πλατείες, δίχως ήλιου φαντασίες
πάω για λίγο στο φεγγάρι θα χαθεί και θα με πάρει μαζί του στη σιωπή
πάλι μόνο σουλατσάρει το παιδί χωρίς γιορντάνι μια μέρα σα λαμπρή
Μες στους δρόμους, τις πλατείες, δίχως ήλιου φαντασίες.

YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ahkYoRdIih0&feature=mfu_in_order&list=UL





 

Μια Κυριακή (Θανάσης Γκαϊφύλλιας)


Μόνος γεννήθηκε  μόνος του έζησε
μόνος δε θέλησε μόνος του έδιωξε την τύχη
μια Κυριακή μον’ ήθελε δικιά του
μια Κυριακή μακριά κι απ’ την κυρά του
μια Κυριακή τη ζούσε στη σκιά του
μια Κυριακή αυτός και η καρδιά του. 
Μόνος του πόνεσε μόνος του έκλαψε
μόνος πικράθηκε μόνος του τέλειωσε τη ζήση
μια Κυριακή του κλείσανε τα μάτια
μια Κυριακή τον έκλαψε η κυρά του
μια Κυριακή που  ήρθε κι η σειρά του
μια Κυριακή δεν χτύπαγε η καρδιά του.

YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gSwXP5LUv-A&feature=mfu_in_order&list=UL




 

Μικρή Μαρία (Θανάσης Γκαϊφύλλιας)


Άκου ένα παραμύθι που’ ναι βγαλμένο απ’ τη ζωή  μου
έλα μαζί μου σ’ ένα ταξίδι, έλα μικρό μου περιστέρι
Αρχόντισσα κυρά φορούσε στα μαλλιά
άστρα χρυσά κι ανάσταση, λουλούδια του βοριά
λαχτάρα στην καρδιά, ρωτούσε το νοτιά
πώς ξημερώνουν το πρωί οι νύχτες του Δεκέμβρη
ω, μικρή Μαρία  μου μη ψάχνεις την αλήθεια στην ιστορία μου
μικρή να μένεις πάντα  στα παραμύθια μου
μια άλλη εποχή σε έρημο νησί
απάντησα την τύχη μου κι ήταν γυμνή κι αυτή
και μες στο ρημαδιό ζηλέψαμε κι οι δυό
κομμάτι απ’ την κόλαση σαν πιώ, μικρό κακό
ω, μικρή Μαρία  μου μη ψάχνεις την αλήθεια στην ιστορία μου
μικρή να μένεις πάντα  στα παραμύθια μου. 

YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9RSZdKuTF2I&feature=mfu_in_order&list=UL






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To ιστολόγιο αυτό φιλοξενεί στις σελίδες του οτιδήποτε έχει σχέση με τον σπουδαίο θρακιώτη τραγουδοποιό Θανάση Γκαϊφύλλια. Βιογραφία, δισκογραφία, στίχους τραγουδιών, εξώφυλλα - οπισθόφυλλα δίσκων, συνεντεύξεις, κριτικές και πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τις καλλιτεχνικές δραστηριότητες του αγαπημένου δημιουργού που ζει και δημιουργεί στην Κομοτηνή Ροδόπης.